Era mediów motorem popularności

Żyjemy w czasach, w których media wywierają ogromny wpływ na masy. Są dostępne łatwiej niż kiedykolwiek i specjalizują się w dostarczaniu swoim odbiorcom lekkostrawnej rozrywki.

Informacje jakie przekazują są z reguły odpowiednio spłycone, a chwilami wręcz celowo zmanipulowane, aby wywołać oczekiwaną z góry reakcję. Dotyczy to także wieści ze świata gwiazd, którym zależy na tym, aby o nich mówiono – niekoniecznie dobrze.

Ta symbioza mediów i celebrytów jest zauważalna na każdym kroku. Przykłady można mnożyć.

Jeśli jakaś gwiazda muzyki sprawi sobie nowy, efektowny samochód, to media z całą pewnością zwrócą na to uwagę. Nie zawsze jest to kwestia przypadku, bo doskonale znane jest zjawisko tak zwanych „ustawek”, kiedy to gwiazda w pełni świadomie podkłada się dziennikarzom, którzy mogą uzyskać ekskluzywny materiał bez specjalnego wysiłku.

Może to również być część zaplanowanej akcji promocyjnej realizowanej w porozumieniu z koncernem motoryzacyjnym. Więcej w tym temacie napiszemy w kolejnych tekstach.