Interes koncernów

Rynek motoryzacyjny jest bardzo nasycony. Dzieje się na nim bardzo wiele. Każdy kwartał przynosi premiery nowych modeli aut, a ich producenci ostro rywalizują o to, kto będzie liderem sprzedaży.

Jest zatem naturalnym posunięciem to, że specjaliści od reklamy szukają nowych pomysłów na promocję swoich pojazdów. Jedna z coraz powszechniej stosowanych metod to zainteresowanie swoją ofertą samochodów popularnego artysty. Niekoniecznie musi to się wiązać z konkretnymi zobowiązaniami.

Grunt, aby ten wyjątkowy klient kupił samochód. Z całą pewnością w interesie każdego wytwórcy samochodów jest to, aby osoby znane z ekranu telewizyjnego i z mediów sięgnęły po ich produkty. To nierzadko bardzo skuteczna forma promocji, nawet jeśli całkowicie niezamierzona.

A jeśli w branżowym czasopiśmie zajmującym się motoryzacją gwiazda pochwali auta danej marki i stwierdzi, że jest im wierna od lat, to jest to wprost idealna sytuacja. Niech nas zatem nie dziwi to, że koncerny motoryzacyjne szukają dla siebie punktu zaczepienia w świecie gwiazd.